Click here for Myspace Layouts


Friday, September 23, 2011

PENANTIAN SUATU PENYEKSAAN.....

mcm sedih ja bila baca title dia...
mmg pun ... xbnyk org dpt rasa apa yg saya pernah rasa
mengharap pada someone yg kita dah tau mmg xakan pandang kita
sebagai org yg istimewa di hati dia...
pengalaman pertama menunggu someone selama 4 thn ....
okey la nak cite sikit
nama dia mr H ..... kami kenal gitu2 je
then satu hari kwn dia gitau dia suka kat saya..
saya pun buat mcm besa ja bila jumpa dia
kali terakhir jumpa dia masa bln puasa hari jumaat
mrH tgh tunggu khutbah jumaat .. kami sama2  terpaku
xtau nak buat apa.. saya pun lari dari situ.. malu kot
then saya pindah mai kat pekan yg femes di kedah ( bnyk kot ...)
just because of smile..... saya suka kat dia
thn nie adalah thn ke 3 saya tunggu dia
xmau cakap nama pa takut dia tau
tapi saya xharap apa2 dari dia
cukup utk saya kenal dia dgn lebih dekat
ish... xmau feeling2
sekian ... :D

No comments:

Post a Comment